Pembaca Si Pencerita

Monday, April 27, 2009

huhuhuhu

dulu first time aku masuk maktab, aku x brapa suka roomate aku.

dya seorang yg amat pasif at da moment aku masok bilik.

aku ada gak la cita yg aku x suka dya dekat my besfren, tp skg ni, aku nmpk dya mmg totally different

dya pernah bgtaw aku yg, aku ni x kan kenal dya. tp selama aku menjadi roomate dya, habis semuanya dya cita kat aku, so, now, dya anggap aku like his own brother, and aku pun hormat dya macam abg aku sendiri...

so, moral nya, jgn lah kita judge seseorang berdasarkan rupoa prs n tingkah laku seseorang itu.

kita harus mengenali seseorang itu melalui hati, dan sentiasa berdoa supaya Allah sentiasa memberkati dan merahmati perhubungan yang terjalin atas niat ukhwah fisabilillah...

tq...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...