Pembaca Si Pencerita

Tuesday, May 26, 2009

wow!!!

esok aku bakal melaui perjalanan menaiki bas merentasi banjaran titiwangsa....
hmmm, menarik x korg rsa?? hmm, sampai hari ni, dah berkali2 puncak titiwangsa aku tawan (lalu je pn, tp mmg btol2 atas puncak la, dlm bas), setiap kali aku naik, aku berdoa dan berazam, nk jumpa dengan raja d rimba, gajah(nazrul! jgn kata aku nk jmpa besfren plak).

naik bas transnasional, single seat, pergh, selesa siot. tp x jmpa jugak gajah..
pagi esk aku naik bas lagi, harap jumpa dya.. huhu, nk sngat jmpe awk.... haha, koya. tp org ckp gajah x keluar pg? betol ke anonymous?? hmmm, kalau gajah kat zoo tu dah tgk. ni nk tgk gajah liar yg bebas di atas jalan raya... mesti best kan

hmm, saja la nk kongsi. tu la nazrul!, dok bwh ketiak mak jer, x dpt tengok negeri org, hua3, lwk jer....... jgn mrh ha..

1 comment:

  1. hello!!!

    walaupon aku dok bawah ketiak mak aku pon.. i still pgi negeri org rr... penang, KL...gaga

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...