Pembaca Si Pencerita

Monday, May 25, 2009

yes3

now i can type anywhere, whenevr i want. hmmm, i am owning my own brodband now, dh x tahan dah dgn wifi yg asyik mengkuarantin aku dan rakan2. hmm, biasalah free,..

tapi satu ja masalah nye,,.. bila dah ada brodband ni, ramai la yg x semena2 penah tegor pn dtg bilik, hairan tapi pelik, tapi itulah kenyataan dunia,. bila kita dapat diambil kesempatan utk kepentingan peribadi dorg, dorg akan guna peluang itu sebaik2nya...
lumrah manusia...

namun, satu sahaja yg aku kesal, my besfren pn dah tarik muka sbb aku beli brodband and i am trying to hide it from him,...

u'll wanna no what he said.. "i'll never use yours lah, (he'll xtually), xpayah la nk sembunyi2 dr aku" hmmmm, agak menusuk kalbu ya ayat itu bagi aku.. well, every new thing that we have, mesti la kedekut awl2, in the right word, syg lg la kan,. sapa sng2 nk bg pinjam tanpa sbb..
hu2..

so far, i am not really care bout it.. because my fren tu kedekut, hehehe, just joking yek..
hmmm, daaaaa

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...