Pembaca Si Pencerita

Thursday, June 18, 2009

publisiti murahan??

aku ni punya la semangat PAS nk anjurkan kerajaan perpaduan.

ok2, first of all, mari kita lihat kronologi kes ini.

1) President Pas menyatakan hasrat untuk menubuhkan kerajaan perpaduan, namun maksud sebenar masih lagi menjadi tanya2.

2)hasrat itu disokong oleh Nasharudin, timbalan Presiden pas. yg juga menyarankan supaya ahli2 pas tidak lagi berdendam dgn UMno. (kenapa dia kata mcm ni)

3)PM malaysia menyambut baik hasrat Presiden Pas tentang kerajaan perpaduan, katanya beliau sentiasa terbuka tentang perkara itu.

4)nik aziz menyarankan Nasharudin meletak semua jawatan dalam Pas kerana Nasharudin menyokong benar akan cadangan kerajaan perpaduan.

5)nik aziz friendster fan club hari ini menyatakan bahawa kekejaman dan fitnah (iaitu kes tahun 2007, seorang ahli UMNO memfitnah ahli pas atas sebab rasuah, walhal beliau telah meminta maaf secara terbuka)

6)Pas mengeluarkan syarat jika mahu bersatu, mesti +dap+pkr.

7)PM akan berbincang dgn Pas+Dap+Pkr.

jadi, kenapa Pas masih lagi mencari kesalahan umno, sedagkan idea kerajaan campuran ini disuarakan oleh puck pimpinan sendiri? adakah topik ini dijadikan untuk mengaut publisiti murahan????? atau mencari kesalahan pihak lain demi mendapat perhatian.

dalam kata lain, mencari perhatian dan publisiti murahan???

so, jika rakyat masih lagi tidak cerdik untuk menilai apa itu kerajaan perpaduan, maka, abaikan. jadilah seperti sekarang. lagi senang, x payah cari publisiti murahan. lagi senang!

salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...