Pembaca Si Pencerita

Monday, June 15, 2009

TAG===========> 1

1. Bekas kekasih saya adalah:
x da pun!!!



2. Saya sedang mendengar:
kipAS angin yg speednya 5, hahaha


3. Mungkin saya patut:
cari awek yg nak saya seadanya...


4. Saya suka:
Makan + main internet + makan lagi+ tidor (sama ja dgn nazrul, huhuhu)


5.Sahabat-sahabat baik saya:
semua yg kenai aku, depa jahat pun aku baik lagi, hemoi.. huhuhu


6.Saya tak paham:
mcm na nk bagi kurus????


7.Saya kehilangan:
minat untuk balik buka sem baru, huhuhuhu


8.Ramai yang berkata:
aku rajin, rajin la sngt...

9.Makna nama saya:
Muhammad - Yang terpuji
Asyraf - yang mulia


10.Cinta itu adalah:
B.U.T.A

11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
DOK kat kaki lima ushya awek g kafe, hahahah


12.Saya akan cuba:
kuruskan badan, hahahah


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
sentiasa di sisiku....

14.Telefon bimbit saya:
Nokia yg paling murah 4 biji,,, hahhahaha


15.Bila saya terjaga dari tidur:
saya tgk jam, awal lagi, tidur balik la...


16.Saya paling meluat:
org wat saya mrh! n cari pasal.


17.Pesta/Parti adalah:
Jom enjoy ar, xkan parti pun xtaw... huhuhuu


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
unta yg muka mcm nazrul, hek3, lwk jer... kan dye cute, cute la sngt...


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
remaja...

20.Hari ini:
g tgk wayang, g karaoke, g mandi air trjun, hahahah, besh sesangat

21.Malam ini saya akan:
Tidor awal, letih wat aktiviti d atas


22.Esok pula saya akan:
x taw lagi nk wat apa... huhuhu


23.Saya betul-betul inginkan:
Kejayaan di dunia dan akhirat. InsyaAllah.


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
awat ka x kurus2 lagi ni, huhuhu



25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:
mall la, bez, cuci mata, cuci iman, cuci blake


26.Makanan Barat atau Jepun:
both, hurm, cne la nk diet, 2 2 sdp...


27.Bilik yang terang atau gelap:
gelap, romantiko d tampoi.. hahahah


28.Makanan segera adalah:
makanan yg siap "selalu"



29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
k


30.Siapa yang anda nak Tag?
Mar, Hasmah, Dafika, Amelia, Hafez, Vina, Aswani, Izdihar, Why, Ila, Laila
jawabla, kesian kat nzrul, desperate... hahahahahhahaha

2 comments:

  1. hahahahha, dah nazrul nk sngt. aku jwb la dg bantuan kepala2 lutut yg ada nih... hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...